مصاحبه ها

مصاحبه خانم شهبازی با ایفنا – زمان بهتری را به نمایشگاه لوستر اختصاص دهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری نمایشگاهی ایران (ایفنا)، مریم شهبازی، نایب رئیس اول اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر شهرستان تهران با بیان اینکه این اتحادیه از کسب و کارهای کوچک و بزرگ صنعت لوستر حمایت می کند، گفت: امور بازرگانی این صنعت همانند صادرات و همچنین امور آموزش و دفاع هم جزء برنامه های اتحادیه است.

وی در خصوص نقش این اتحادیه در برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت لوستر بیان کرد: اتحادیه همراه و همکار اعضای صنف و مجریان برگزاری نمایشگاه است. نمایشگاه فرصتی فراهم می کند تا کیفیت محصولات مورد ارزیابی قرار بگیرد.نایب رئیس اتحادیه لوستر و چراغ های تزئینی با بیان اینکه در این صنف توانایی صادرات وجود دارد اظهار داشت: تاکنون به صورت تخصصی روی صادرات لوستر کار نشده و معمولا مسافران خارجی با حضور در خیابان پانزده خرداد، لاله زار و یا شریعتی لوستر خرید می کنند و به کشورشان می برند؛ این صادرات باید رسمی باشد که برای تحقق این هدف برنامه ریزی هایی انجام شده است.

شهبازی با گلایه از زمان برگزاری نمایشگاه لوستر گفت: در خواستمان این است که در تقویم نمایشگاهی، زمان مناسب تری را به نمایشگاه لوستر اختصاص دهند. بهترین فرصت برای برگزاری این رویداد مهر و آبان است. اگر این زمان‌بندی اعمال شود نمایشگاه سال های آینده قوی تر و پرشکوه تر خواهد بود.

لینک خبر:  https://ifna.ir/6643/نایب-رئیس-اتحادیه-لوستر-بیان-کرد؛-زمان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *